LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TRY CLICK!

PRODUCTS FROM N.Z IMAGE

PRODUCTS FROM N.Z IMAGE

WELCOME NOTES TO READERS

Salam semua..blog ini adalah salah satu promosi SD2, Alpha Lipid, Alpha Lipid SD2, Bio Rejuv, Fiber Max dan barangan New Image yang lain.

Saya Dieba Ahmad merupakan stokis yang berada di Pulau Pinang (Pematang Pauh, Kepala Batas, Seberang Jaya, Perai dll), namun saya juga memberikan perkhidmatan penghantaran barangan New Image ke serata Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Brunei, Indonesia, India, Cairo dan seluruh dunia.

Fyda merupakan dealer saya di Pahang (Kuantan dll).

Zarudin merupakan dealer saya di Pulau Pinang (Seberang Jaya, Bandar Perda, di bahagian Pulau Pinang dll)

Pastikan anda scroll down hingga bawah yer...

NAK BELI BARANG? ISI DISINI

Name:
Address :
I/C No (for member registration)
Account No. (Maybank or CIMB)
Email Address:
Contact No :
SD2-Slim Diet 2 [in quantity]
ALSD2 - Alpha Lipid SD2 [in quantity]
Alpha Lipid [in quantity]
Bio Rejuv [state the type]

Please pay your order via Maybank Account : 157090994710 (ADIEBAH BINTI AHMAD)

Thank you. Any information please contact me 0194704931 or email : missdieba@yahoo.com


This HTML form was created by Freedback.

Friday, August 20, 2010

PANDUAN LATIHAN 'FAST TRACK TO MANAGER'

Salam...

Kat sini saya akan memberikan Panduan Latihan 'Fast Track to Manager' hasil daripada training yang saya hadiri baru-baru ini di KLCC pada 14.8.2010 lepas.

Langkah 1 - Menjadi ahli [yuran pendaftaran hanya RM50.00..boleh daftar dengan saya jer yer..]

Langkah 2 - Tetapkan Matlamat

a) Matlamat Pendapatan : RM ?  Pangkat : ? [dalam bisness ni ada Supervisor -- Manager -- Ruby -- Emerald -- Diamond]
b) Matlamat 30 hari : Supervisor [Income : RM300] - Mula menjadi supervisor dengan membuat pembelian barangan N.Z. Ada tiga pakej, saya akan huraikan kemudian.
c) Matlamat 60 hari : Manager [Income RM1,000 - RM4,000]

Langkah 3 - Mulakan dengan 15 - 20 orang yang ingin manfaat
[Senaraikan nama-nama yang anda ingin kongsi dengan 'HOT MARKET' seperti adik-beradik, saudara mara, sahabat, rakan sekerja, kawan sekolah dan lain-lain, saya tambah sket ye..x-student]
Dapatkan details tentang nama, kesihatan/pendapatan, no telefon, temujanji dan tarikh presentasi

Langkah 4 - Lakukan temujanji [gunakan alat perhubungan dan komunikasi..boleh guna telefon, email, blog dan sebagainya]

Langkah 5 - Tindakan susulan

Langkah 6 - Hadiri majlis/perjumpaan - maksimumkan majlis presentasi (Business Presentation) kepada downline anda [ Ini adalah untuk dapatkan informasi terkini, latihan, motivasi (paling penting), skil berniaga, latihan berterusan seperti Bisnes Presentasi Minggu (BP), Seminar Bulanan TNP dan Kovensyen Royalti setiap 6 bulan (yang ni penting..tengok orang dapat duit...motivasi akan meningkat]

Langkah 8 - Gunakan Executive Kit [guna secara efektif...boleh order kat diomand jer or pihak pengurusan]

Langkah 9 - Bimbingan [kenali upline anda]
a) Ahli yang memperkenalkan
b) Ahli (manager)
c) Ahli (Ruby)
d) Ahli (Emerald)
e) Ahli (Diamond)
[perlu tahu nama dan no telefon...sekarang ni Diamond : Rohayati Hashim, Ahli Memperkenalkan : Fariza Abd Karim]

Langkah 10 - Aktiviti - mulakan dengan 10 sesi Penyampaian Bisnes persendirian setiap bulan (minima).

Langkah 11 - Produk - dapatkan 800PV @ GV setiap bulan dan dicontohi oleh ahli-ahli anda.
[PV - Personal Volume GV - Group Volume, setiap produk PV @ GV berbeza]

Jom klik disini untuk melihat cara mendaftar : www.newimageasia.com.my  [pastikan saya yang menjadi upline anda..segera telefon untuk temujanji atau informasi]


Ni Diamond saya Puan Rohayati Hashim...


Ni Puan Moharina Mohamad, 1st lady for New Image Malaysia


Ni bersama Encik Nik Hafiz Nik Manshor..pioneer kepada New Image Malaysia


Motivasi..mudahan aku pun boleh jadi Top Recruiter


Penerima Ruby Executive

No comments:

Post a Comment

TRY CLICK!