LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TRY CLICK!

PRODUCTS FROM N.Z IMAGE

PRODUCTS FROM N.Z IMAGE

WELCOME NOTES TO READERS

Salam semua..blog ini adalah salah satu promosi SD2, Alpha Lipid, Alpha Lipid SD2, Bio Rejuv, Fiber Max dan barangan New Image yang lain.

Saya Dieba Ahmad merupakan stokis yang berada di Pulau Pinang (Pematang Pauh, Kepala Batas, Seberang Jaya, Perai dll), namun saya juga memberikan perkhidmatan penghantaran barangan New Image ke serata Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Brunei, Indonesia, India, Cairo dan seluruh dunia.

Fyda merupakan dealer saya di Pahang (Kuantan dll).

Zarudin merupakan dealer saya di Pulau Pinang (Seberang Jaya, Bandar Perda, di bahagian Pulau Pinang dll)

Pastikan anda scroll down hingga bawah yer...

NAK BELI BARANG? ISI DISINI

Name:
Address :
I/C No (for member registration)
Account No. (Maybank or CIMB)
Email Address:
Contact No :
SD2-Slim Diet 2 [in quantity]
ALSD2 - Alpha Lipid SD2 [in quantity]
Alpha Lipid [in quantity]
Bio Rejuv [state the type]

Please pay your order via Maybank Account : 157090994710 (ADIEBAH BINTI AHMAD)

Thank you. Any information please contact me 0194704931 or email : missdieba@yahoo.com


This HTML form was created by Freedback.

Monday, November 12, 2012

2nd PRENANCY

Assalamualaikum readers....saja nak kongsi cerita..

Saya mula diet semula selepas bersalin anak pertama selepas 9 bulan..anak saya masih menyusu cuma dia da boleh makan makanan pejal..so saya teruskan menyusu dan berdiet dengan menggunakan ALSD2 pula...

Saya mula diet pada bulan Jun hingga Julai...masa tu da turun 11kg...

Pada akhir Ramadhan..saya check saya hamil lagi untuk kali kedua..syukur alhamdulilah..so saya stop ALSD2 dan mula ambil chewable Alpha Lipid...anak saya pun saya bagi chewable tu dan amat suka...macam coklat susu bulat2...hehehe...

Saya dan anak pertama..Aafiya Elmani (dah 1 tahun 2 bulan)...saya tengah mengandung 5 bulan


Promo dalam Majalah Seri Dewi Keluarga keluaran Oktober 2012..saya ada ceritakan pengalaman mengandung kali ketiga (tapi baru dapat seorang anak)...


Selain doa...usaha saya adalah dengan ALSD2...anda pun boleh..kurangkan berat badan anda dengan ALSD2...mudahan dengan berdiet dengan ALSD2 anda juga boleh menimbang cahaya mata seperti saya...

**baby pertama...selepas 6 tahun kahwin...diet dengan SD2..akhirnya dapatlah sorang**

**baby kedua..selepas 9 bulan ...diet dengan ALSD2 ...tengah menanti ..insyaAllah due on 3.4.2013**

CALL SAYA YER...

Dieba Ahmad (0194704931)
bagi kawasan Penang, Kedah, Perlis (utara Malaysia)
or
Zuraidah Ahmad (012-4537403)
bagi kawasan Selangor, KL or Perak
or
stokis2 saya yang lain...(rujuk senarai stokis disebelah)

Thanks

No comments:

Post a Comment

TRY CLICK!