LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TRY CLICK!

PRODUCTS FROM N.Z IMAGE

PRODUCTS FROM N.Z IMAGE

WELCOME NOTES TO READERS

Salam semua..blog ini adalah salah satu promosi SD2, Alpha Lipid, Alpha Lipid SD2, Bio Rejuv, Fiber Max dan barangan New Image yang lain.

Saya Dieba Ahmad merupakan stokis yang berada di Pulau Pinang (Pematang Pauh, Kepala Batas, Seberang Jaya, Perai dll), namun saya juga memberikan perkhidmatan penghantaran barangan New Image ke serata Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Brunei, Indonesia, India, Cairo dan seluruh dunia.

Fyda merupakan dealer saya di Pahang (Kuantan dll).

Zarudin merupakan dealer saya di Pulau Pinang (Seberang Jaya, Bandar Perda, di bahagian Pulau Pinang dll)

Pastikan anda scroll down hingga bawah yer...

NAK BELI BARANG? ISI DISINI

Name:
Address :
I/C No (for member registration)
Account No. (Maybank or CIMB)
Email Address:
Contact No :
SD2-Slim Diet 2 [in quantity]
ALSD2 - Alpha Lipid SD2 [in quantity]
Alpha Lipid [in quantity]
Bio Rejuv [state the type]

Please pay your order via Maybank Account : 157090994710 (ADIEBAH BINTI AHMAD)

Thank you. Any information please contact me 0194704931 or email : missdieba@yahoo.com


This HTML form was created by Freedback.

Monday, August 23, 2010

TAK DER MODAL

Dalam bisnes kecik ke sederhana ke besar ke..modal tetap utama..malah jual nasi lemak pun perlu walaupun RM10..untuk jadi stokis SD2 n Alpha Lipid..modal adalah yang terendah dan masih mampu disediakan oleh semua yang berminat. Jangan menyekat diri anda daripada berjaya hanya kerana kekangan modal.

Mula2 jadi ahli dulu...beli 4 tin free ahli..baru RM432 (SD2) dan RM600 (Alpha Lipid)..tapi kalo kita berjaya menjual sebanyak 24 tin SD2 dan 12 tin Alpha Lipid..automatik kita jadi STOKIS..mudah kan..walaupun beli secara sedikit2 (bukan bayar sekaligus)..tapi kalo dapat jual semua dalam masa sebulan...anda sudah bergelar STOKIS...

Jadi stokis dulu baru Manager then Ruby then Emerald the DIAMOND..tak mo ke pendapatan RM50,000 sebulan?? Ish2 makan tak abis tu..tapi yang penting kena ringan mulut dan ringan tulang..baru la ringan jer duit masuk kan..heheheh..

Petua..ke mana sahaja citer pasal produk..ok..insyaAllah..kebetulan tadi ada jurujual jam..beli jam dapat spec..heheh..saya pun panggil dia perkenalkan produk saya..apa lagi SD2 n Alpha Lipid la..dia nampak macam berminat..mudahan dia contact saya semula..insyaAllah kalo ada rezki tak ke mana..

Motivasi meningkat apabila kengkawan dan x student menunjukkan minat yang positif...ada yang sudi menjadi ahli dahulu..berikan masa untuk fikirkan nak jadi STOKIS pula...bak kata Encik Nik..bila menurun kita kena lagi bersemangat..tak boleh kalah..ok...

Terima kasih kepada Puan Yati kerana memberikan penerangan kepada x student di KL...terima kasih..Anip bila nak beli SD2???

No comments:

Post a Comment

TRY CLICK!