LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TRY CLICK!

PRODUCTS FROM N.Z IMAGE

PRODUCTS FROM N.Z IMAGE

WELCOME NOTES TO READERS

Salam semua..blog ini adalah salah satu promosi SD2, Alpha Lipid, Alpha Lipid SD2, Bio Rejuv, Fiber Max dan barangan New Image yang lain.

Saya Dieba Ahmad merupakan stokis yang berada di Pulau Pinang (Pematang Pauh, Kepala Batas, Seberang Jaya, Perai dll), namun saya juga memberikan perkhidmatan penghantaran barangan New Image ke serata Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Brunei, Indonesia, India, Cairo dan seluruh dunia.

Fyda merupakan dealer saya di Pahang (Kuantan dll).

Zarudin merupakan dealer saya di Pulau Pinang (Seberang Jaya, Bandar Perda, di bahagian Pulau Pinang dll)

Pastikan anda scroll down hingga bawah yer...

NAK BELI BARANG? ISI DISINI

Name:
Address :
I/C No (for member registration)
Account No. (Maybank or CIMB)
Email Address:
Contact No :
SD2-Slim Diet 2 [in quantity]
ALSD2 - Alpha Lipid SD2 [in quantity]
Alpha Lipid [in quantity]
Bio Rejuv [state the type]

Please pay your order via Maybank Account : 157090994710 (ADIEBAH BINTI AHMAD)

Thank you. Any information please contact me 0194704931 or email : missdieba@yahoo.com


This HTML form was created by Freedback.

Wednesday, September 1, 2010

MAKAN + SD2


Jom jengah senarai makanan yang sedap dibawah..yang mungkin boleh makan tanpa rasa bersalah...dan perlu dikurangkan....less carbo

Percaya la dengan SD2 kita hanya melihat kepada karbohidrat yang ada dalam makanan...proses pemecahan lemak..biar SD2 lakukan...

Hari ini saya sudah cecah 69.3kg (petang)..alhamdulilah..walaupun terlupa bawa balik SD2 semasa bercuti lima hari di kampung mak..ingat nak naik sebab saya buka puasa dengan kanji (bubur nasi @ bubur lambuk), bihun goreng, nasi daging, ayam panggang, air tebu, cucur kurma, laichikang, air sarsi, kambing masak rendang dan lain-lain...[terlalu banyak carbo]

Petua..walaupun minum air tebu or any air manis...saya akan tambahkan dengan air kosong biar tak manis sangat..nasi just dua tiga suap..bagi hilang teringin..rasa la juga..then jangan lupa jalan2 dan buat senaman ringan selama 30 minit selepas terawih ...

So don't worry..let's SD2 works... 

No comments:

Post a Comment

TRY CLICK!