LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TRY CLICK!

PRODUCTS FROM N.Z IMAGE

PRODUCTS FROM N.Z IMAGE

WELCOME NOTES TO READERS

Salam semua..blog ini adalah salah satu promosi SD2, Alpha Lipid, Alpha Lipid SD2, Bio Rejuv, Fiber Max dan barangan New Image yang lain.

Saya Dieba Ahmad merupakan stokis yang berada di Pulau Pinang (Pematang Pauh, Kepala Batas, Seberang Jaya, Perai dll), namun saya juga memberikan perkhidmatan penghantaran barangan New Image ke serata Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Brunei, Indonesia, India, Cairo dan seluruh dunia.

Fyda merupakan dealer saya di Pahang (Kuantan dll).

Zarudin merupakan dealer saya di Pulau Pinang (Seberang Jaya, Bandar Perda, di bahagian Pulau Pinang dll)

Pastikan anda scroll down hingga bawah yer...

NAK BELI BARANG? ISI DISINI

Name:
Address :
I/C No (for member registration)
Account No. (Maybank or CIMB)
Email Address:
Contact No :
SD2-Slim Diet 2 [in quantity]
ALSD2 - Alpha Lipid SD2 [in quantity]
Alpha Lipid [in quantity]
Bio Rejuv [state the type]

Please pay your order via Maybank Account : 157090994710 (ADIEBAH BINTI AHMAD)

Thank you. Any information please contact me 0194704931 or email : missdieba@yahoo.com


This HTML form was created by Freedback.

Wednesday, October 13, 2010

ORDER SEMAKIN BAGUS

Terima kasih kepada semua yang sudi menjadi ahli dan pengguna SD2 dan Alpha Lipid..alhamdulilah sejak membuat iklan sana sini..ada peningkatan dalam order..yang paling banyak Ina di Hutan Melintang..namun kalo da rezki tetap ia menjadi rezki kita...

Jangan susah hati bagi pengguna yang jauh2..kami boleh uruskan barang order anda dengan pos je...yang penting anda percaya untuk memasukkan duit ke dalam akaun NZ Image atau saya sebagai stokis..sebagai orang Islam jujur adalah prinsip hidup saya..

So jangan tunggu lagi..kat bawah sekali tu ada borang pesanan..boleh guna borang tu..Langkah2 :

1) Isi borang..jumlah SD2 atau Alpha Lipid yang anda mahu
2) Masukkan wang ke dalam NZ Image or akaun saya dan nyatakan masa duit dipindahkan atau fwd msg tu kepada saya.
3) Saya akan hantar pesanan kepada Diamond saya..Puan Yati
4) Barang akan sampai sehari selepas order dibuat...

Barang mesti sampai..jangan risau ok...kalau jadi stokis lagi bagus..boleh order sendiri dan membuat pendapatan sampingan...

No comments:

Post a Comment

TRY CLICK!